Klacht Zonnet: Geen toegang tot webmail

Klachtnummer
# 534622
Gebruiker
A.J. van Grinsven
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al 3 weken kan mijn partner Frans Heddema niet inloggen bij zonnet via webmail. Melding verschijnt steeds teveel mislukte pogingen probeer het later. Herhaaldelijk insturen van klachtenformulier en verzoeken om hulp
worden niet beantwoord. Hij heeft vanaf september een betaald mail adres.

De oplossing

Herstellen toegang tot webmail voor Frans Heddema

1 reactie

  1. Auteur
    A.J. van Grinsven
    Datum
    Nog steeds geen toegang tot mijn webmail ,kan iet inloggen,krijg mededeling dat er te veel mislukte inlogpogingen zijn geweest. Het invullen van klachtenformulieren heeft niets opgelever Frans. heddema@zonnet.nl

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Zonnet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen