Klacht Zonnet: Het niet bereikbaar zijn van het bedrijf per telefoon

Klachtnummer
# 477840
Gebruiker
mooiplein
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Dat het bedrijf niet telefonisch te bereiken is.
Alleen contact via mail . En dan niet snel antwoord. Nu meer dan 2 dagen geleden mail gestuurd.
Dat is onhandig bij (korte) vragen. Omslachtig, niet efficiënt en niet erg klantvriendelijk. Je kunt niet verder.
En terugbellen nav mail bv niet prettig. Wil zelf op het moment dat je de vraag hebt kunnen bellen.

De oplossing

Dat de helpdesk wel telefonisch bereikbaar is .
( Denk dat een helpdesk met keuze voor telefoon ook in het voordeel van het bedrijf werkt.)

2 reacties

  1. Auteur
    mooiplein
    Datum
    Heb al eerder aangegeven dat het nog niet opgelost is.
    Na 3 dagen mail terug, maar dat waren niet alle antwoorden op mijn vragen.
    Omdat het nog wat tijd heeft nu ( ivm mailadres, moest eerst voor 1 okt, nu voor 1 januari) even niets ondernomen . Neem het binnenkort weer op.
    De klacht gaat over het niet bereikbaar zijn van het bedrijf per telefoon, wat ik zeer onpraktisch, inefficiënt en niet klantvriendelijk vind. Daarop heb ik nog geen reactie op gehad.
  2. Auteur
    mooiplein
    Datum
    Er is nog niets veranderd sinds laatste melding.
    Van het bedrijf geen reactie gehad tav klacht.

Ook een klacht indienen over Zonnet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen