Klacht Zonnet: ik ontvang geen inkomende mail op mijn mailadres.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 596051
Gebruiker
Helena
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De klacht bestaat hierin, dat ik geen inkomende berichten op mijn mailadres kan ontvangen.
Het voorstel van het bedrijf via een inlogprocedure opnieuw op te starten middels een nieuw wachtwoord functioneert niet.
Meerdere verzoeken met vermelding van het ticketnr worden niet beantwoord.

Gewenste oplossing

Hulp bij het inloggen.
Geboden oplossing
niet bereidwillig tot adequate hulp
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Zonnet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen