Klacht Zonnet: kan al 2 weken niet in mijn betaalde account en er wordt niet gereageerd op contactformulier

Francis

Ik heb al sinds jaar en dag een zonnet mailadres. Ben in november van tele2 overgegaan naar betaalde account van Zonnet, maar kan al 2 weken niet in mijn mail komen. Heb al minstens 8x het contactformulier ingevuld, maar 0 reactie. Heb afgelopen maandag een aangetekende brief gestuurd, nog steeds 0 reactie!

zorgen dat ik z.s.m. weer in mijn account kan, met behoud van de inhoud van mijn mailbox

Francis
    Helaas nog steeds niets vernomen van Zonnet. Nu al een week geleden dat ik een aangetekend schrijven heb verzonden met betalingsbewijs, ook nog diverse keren het contactformulier ingevuld, maar nog altijd 0 reactie.
    Francis
    Het probleem is nog altijd niet verholpen, Zonnet heeft nog altijd niet gereageerd, en ik kan nog altijd niet in mijn mail. Inmiddels al dik 3 weken niet.
    Francis
    Mijn klacht is nog altijd niet opgelost, ik kan al een maand lang niet in mijn mail. Zonnet, kunnen jullie dit s.v.p. zo snel mogelijk recht zetten?
    Beste Zonnet,
    Hier maar weer eens het verzoek of jullie alsjeblieft mijn betaalde account, die inmiddels al een maand om onbekende reden geblokkeerd is, weer actief kunnen maken. Please, please, please!!!

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Zonnet?