Klacht Zonnet: kan al 2 weken niet in mijn betaalde account en er wordt niet gereageerd op contactformulier

Klachtnummer
# 533593
Gebruiker
Francis
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb al sinds jaar en dag een zonnet mailadres. Ben in november van tele2 overgegaan naar betaalde account van Zonnet, maar kan al 2 weken niet in mijn mail komen. Heb al minstens 8x het contactformulier ingevuld, maar 0 reactie. Heb afgelopen maandag een aangetekende brief gestuurd, nog steeds 0 reactie!

De oplossing

zorgen dat ik z.s.m. weer in mijn account kan, met behoud van de inhoud van mijn mailbox

4 reacties

  1. Auteur
    Francis
    Datum
    Helaas nog steeds niets vernomen van Zonnet. Nu al een week geleden dat ik een aangetekend schrijven heb verzonden met betalingsbewijs, ook nog diverse keren het contactformulier ingevuld, maar nog altijd 0 reactie.
  2. Auteur
    Francis
    Datum
    Het probleem is nog altijd niet verholpen, Zonnet heeft nog altijd niet gereageerd, en ik kan nog altijd niet in mijn mail. Inmiddels al dik 3 weken niet.
  3. Auteur
    Francis
    Datum
    Mijn klacht is nog altijd niet opgelost, ik kan al een maand lang niet in mijn mail. Zonnet, kunnen jullie dit s.v.p. zo snel mogelijk recht zetten?
  4. Auteur
    Francis
    Datum
    Beste Zonnet,
    Hier maar weer eens het verzoek of jullie alsjeblieft mijn betaalde account, die inmiddels al een maand om onbekende reden geblokkeerd is, weer actief kunnen maken. Please, please, please!!!

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Zonnet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen