Klacht Zonnet: kan niet meer bij mijn mail van adres tijmes12@zonnet,nl

Klachtnummer
# 535490
Gebruiker
tijmes12@zonnet.nl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

kan al twee weken niet bij mijn mail, krijg op een ander emailadres dat de blokkering is opgeheven, maar werkt steeds niet. eerst was zonnet gratis, en werktte het, nu moet je betalen en is het een puinhoop!
Groetjes tijmes12@zonnet.nl

De oplossing

zorgen dat mijn mailadres werkt.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Zonnet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen