Klacht Zonnet: Niet meer kunnen inloggen, meldig "te veel inlogpogingen, probeer het lter nog eens"a

Klachtnummer
# 545126
Gebruiker
Henkie#2005
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik kan sinds een week niet meer inloggen op mijn webmail account van Zonnet. Ik krijg de melding "te veel inlog pogingen, probeer het later nog eens" Heb al diverse malen contactformulieren ingevuld met een ander email adres en telefoonnummer maar geen enkele respons terwijl ik ook gewoon een email adres van Zonnet heb.

De oplossing

Zorgen dat ik weer bij mijn email kan komen en een telefonische helpdesk zou heeeeeeeeel erg handig zijn.

4 reacties

  1. Auteur
    Henkie#2005
    Datum
    Helaas nog geen enkele reactie ontvangen van Zonnet
  2. Auteur
    Henkie#2005
    Datum
    Helaas is de zon nog niet opgekomen ......
    Nog geen enkele reactie gehoord van zonnet.
  3. Auteur
    Henkie#2005
    Datum
    Helaas nog geen reactie ontvangen van Zonnet. Heeft iemand nog een tip om op een andere manier in contact te komen met Zonnet dan via het contactformulier op de website?
  4. Auteur
    Henkie#2005
    Datum
    Ik denk dat de enige supportmedewerker bij Zonnet op vakantie is.....
    Met ander woorden, nog geen enkele reactie gehad.

Ook een klacht indienen over Zonnet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen