Klacht Zonnet: Wijzigen van een map moet gewoon kunnen zonder dat je mailbox op 100% komt, graag spoedig oplossen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 565244
Gebruiker
J. Nijman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Zonnet webmail abonnement van 6 Euro p/j.
Afgelopen weekend was mijn mailbox 11% vol.
Echter, nadat ik mijn eigen eerder aangemaakte map een andere naam gaf, ging de mailbox meteen op 100% !?
Dit is moet gewoon niet kunnen.
Ik krijg nu geen belangrijke mail meer..

De oplossing

Mijn mailbox moet weer op 11% komen, en het wijzigen van een map moet niet leiden tot een mailbox van 100% vol.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Nijman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds niet opgelost na 3 weken. Men begrijpt niet hoe issue kon gebeuren, en volgens mij wordt geen systeem logging bekeken. Er wordt nog steeds enigzins verwezen om wat op te ruimen (maar ik kan geen belangrijke mails meer verwijderen). En mocht de mailbox op 99% staan, dan is er zgn. weer ruimte vrij. Maar daar gaat het niet om. IK kan ook geen bijlagen dan van 1 MB versturen, en krijg brieven van bedrijven over mijn e-mail adres. Ik moet gewoon mijn vrije ruimte terug hebben: mailbox 11% i.p.v.100%.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Zonnet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen