Klacht Zonnigreizen.com: Onterechte incasso,s

Klachtnummer
# 252943
Gebruiker
R. Bambach
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een telefoon gesprek vanuit Zonningreizen, ben ik ineens een bedrag van 70 euro verschuldigt.. ik had na het gesprek binnen 14 dagen moeten reageren op een mail van zonnigreizen. In deze mail moest ik blijkbaar aangeven of ik de aanbieding die hun mij telefonisch deden wilde behouden of stop zetten.. door de drukte binnen mijn eigen bedrijf is deze mail mij ontgaan en heb dit dus niet gedaan.

Er volgen al snel brieven van een incasso bureau ABCincasso met een verhoogd bedrag van 110 euro.

Ik heb nooit iets besteld gekocht of geboekt bij zonningreizen en ben dus niet van plan ook maar ergens voor te betalen.

Naar eigen research kwam ik er achter dat bepaalde KvK nrs niet klopte

De oplossing

Ik wil dat dit stopt en zonnigreizen en ABCincasso mij met rust laten door geen brieven/emails meer te sturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zonnigreizen.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zonnigreizen.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen