Klacht Zonnigreizen.com: Onterechte incasso van ABC incasso in opdracht van Zonnigreizen

Geen_lid

Eind oktober gebeld of ik lid wil worden van Zonnigreizen. Ik heb aangegeven dit niet te willen, dit doe ik namelijk nooit telefonisch. Vervolgens werd mij gevraagd of ze me een mail mochten sturen met extra informatie (mijn mailadres hadden ze al, zelf zou ik die nooit geven). Vervolgens akkoord gegaan met het sturen van een mail maar nooit gezegd lid te willen worden. Deze mail nooit ontvangen, hij bleek uiteindelijk in mijn spambox beland te zijn. Het verhaal was vervolgens dat ik me via de mail had moeten afmelden binnen 14 dagen anders was ik lid. In de mail stond hier niks over, hier stond echter enkel dat de aanbieding 14 dagen geldig was en dat ik met de link naar de aanbieding kon gaan. Nu krijg ik steeds brieven van ABC incasso dat ik (onderhand) 110 euro verschuldigd ben. Ik vind dit erg vervelend aangezien ik geen lid wil zijn en ook geen lid ben van Zonnigreizen. Ik heb hier namelijk ook nooit een bevestiging van ontvangen oid. Nu zou ik moeten betalen voor een dienst die ik niet wil. De politie heeft mij aangeraden niet te betalen.

Graag nihil verklaren

Wij vinden dat Zonnigreizen.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zonnigreizen.com?