Klacht Zonnigreizen.com: Valse voorwendselen en onduidelijke aanbiedingen en mail

Klachtnummer
# 556972
Gebruiker
Zonnig reizen klacht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik werd in 2018 telefonisch benaderd door dit bedrijf , er werd mij een mail gestuurd , die ik bekeken heb en gelijk het bestelde geannuleerd , ik wist niet dat dit via een link in het mailbericht moest gebeuren .
Ik krijg nu 3 jaar later een telefoon gesprek van een incasso bureau en een mail of dat ik binnen 3 dagen even wil betalen .
Ik heb nooit een herinnering voor een betaling ontvangen in deze 3 jaar van Zonnig reizen. Het was 99,00 euro en nu met incasso kosten er bij 139,00 euro .
Ik vind dit dan ook een vreemde gang van zaken.

De oplossing

de aanklacht annuleert en ook de incasso stop zet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zonnigreizen.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zonnigreizen.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen