Klacht Zonnis BV: Na maanden wil ik alles afgehandeld hebben.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 616071
Gebruiker
f.deJ
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op een andere site heb ik al een review geschreven over mijn ervaring met Zonnis, dat zal ik nu niet weer doen.
Maanden wachten op een WiFi code plus app.
Ik kan niet zien of de panelen hun werk goed doen.
Beloftes betekenen niets.
Telefonisch wil het weleens lukken om contact te krijgen maar gesprekken verlopen elke keer anders dus wil ik alleen nog via mail, app of briefpost een reactie.

Gewenste oplossing

Zorg dat alles afgehandeld is.
Geboden oplossing
Ik laat het nu even bezinken maar zodra ik tijd heb ga ik me verdiepen in andere stappen, je mag zo niet met je klant omgaan. Hoe moet dat als er ooit Iets stuk is, mijn vertrouwen in Zonnis is allang verdwenen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    f.deJ
    Datum
    Geen reactie.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Zonnis BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen