Opgelost door Zonnis BV: Niet correct disfunctioneren zonnepaneel oplossen

content Opgelost
Lisette

Al enkele maanden is er 1 zonnepaneel stuk en na uitmeting moet er een optimizer vervangen worden. Na meerder keren bellen en mailen zouden ze vandaag tussen 11-14 komen. Nou niemand is op komen dagen en ook geen bericht daarover. Mijn man had vrij genomen ervoor

Dat ze in ieder geval die optimizer vervangen en betere communicatie

Zonnis BV
    Geachte heer en mevrouw Lodder,

Het spijt ons natuurlijk om te lezen dat u ontevreden bent en we zullen er alles aan doen om dat te herstellen. Op 7 juni heeft u melding gemaakt van een kapotte optimizer. In eerste instantie via de whattsapp van een oud medewerker van ons waardoor het bericht niet direct aan ons doorkwam.
    Wij hebben toen direct de melding gemaakt bij Solar Edge. Dit is geheel volgens de procedure en Solar Edge verplicht ons om dit protocol te volgen. De optimizer die bij u kapot is, is niet meer bij ons op voorraad en wordt door Solar Edge zelf opgestuurd. Deze is pas sinds kort door ons ontvangen.
    Nu hadden we afgelopen vrijdag inderdaad gepland staan om te vervangen maar door het slechte weer waren de mannen tot op het bot doorweekt. Alles was door en door nat maar ook glad geworden. Ladders en panelen worden dan te glad om vast te houden en dus te gevaarlijk. Vreemd om te lezen dat u geen bericht heeft gehad want er zijn er 2 verstuurd. In eerste instantie een bericht met de waarschuwing dat het weer wel erg slecht bleek en de tweede met de afmelding maar ook de toezegging dat we er vandaag, zaterdag 10 augustus op terug zouden komen. Die toezegging is ook waarheid geworden en u heeft een nieuw voorstel ontvangen voor aanstaande maandag.

Wij horen het natuurlijk graag van u en waar u nog eventuele mogelijkheden ziet om te verbeteren.

Met zonnige groet,

Zonnis
    Lisette
    Bij deze trek ik mijn klacht weer. Het is naar tevredenheid opgelost.

Lisette
De leverancier van de omvormer komt er nu ook bij. Maar de communicatie met zonnis is goed.

Ook een klacht indienen over Zonnis BV?