Klacht Zonwering24: Niet uitleveren bestelde (en direct betaalde) dakkoepelgordijnen

Klachtnummer
# 185889
Gebruiker
mkramer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

25-06-16 heb ik 2 stuks dakkoepelgordijnen besteld via de site.
Direct kreeg ik een bevestigingsmail met het verzoek het totaalbedrag ad € 285,48 over te maken naar een bepaald bankrekeningnummer. Dit heb ik destijds gedaan. De max. levertijd stond op 12 werkdagen, dit heb ik netjes afgewacht. Echter na die tijd niets ontvangen en bleef het stil. Meerdere keren gebeld en voicemails ingesproken. 0 reactie.
03/08/2016 aangifte van oplichting gedaan bij politie. Kreeg vervolgens een mail van meneer met het verzoek de aangifte in te trekken. Er waren familieomstandigheden waardoor meneer niet in staat was eerder te reageren. Maar alsnog zal hij gaan leveren.
Nu zijn we weer 1,5 mnd verder en nog steeds is en blijft het stil. Ik ben het zat. Wil eigenlijk gewoon mijn geld terug. Nogmaals aangifte bij politie gedaan vandaag.
Deze kwestie blijft me achtervolgen.

Gewenste oplossing

Het liefst wil ik mijn geld terug. En anders een zeer spoedige leveren. Maar om eerlijk te zijn vertrouw ik er niet in en heb ik deze hoop al opgegeven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zonwering24 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zonwering24?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen