Klacht Zonzoo: Geen geld ontvangen na bevestiging betaling

nhoutum

Op 4 november heb ik vanuit jullie een mail ontvangen dat mijn telefoon was ontvangen en dat de transactie zou zijn verwerkt. Tevens werd aangegeven dat de bancaire overschrijving uitgevoerd zou zijn en dat het ongeveer 2 werkdagen zou duren voor ontvangst van het geld.

Op 16 november (ruim 2 weken later) stuur ik jullie een e-mail met daarin bovenstaande melding. Op 21 november kreeg ik de reactie dat het geld vorige week gestort zou zijn en dat ik nogmaals mijn rekening zou moeten checken. Op deze zelfde dag laat ik nogmaals weten de betaling nog steeds niet ontvangen te mogen hebben. Hierop heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.

Op 30 november stuur ik voor de derde maal een bericht waar ik bij alle drie nog op een reactie aan het wachten ben. Waarom reageren jullie niet? Ben nu inmiddels al meer dan een maand aan het wachten op alles.

Graag wil ik jullie vragen zo snel mogelijk alsnog het bedrag van 160 euro naar me over te maken.

Wij vinden dat Zonzoo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zonzoo?