Klacht Zonzoo: Geen geld ontvangen na bevestiging betaling

Klachtnummer
# 142615
Gebruiker
nhoutum
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 4 november heb ik vanuit jullie een mail ontvangen dat mijn telefoon was ontvangen en dat de transactie zou zijn verwerkt. Tevens werd aangegeven dat de bancaire overschrijving uitgevoerd zou zijn en dat het ongeveer 2 werkdagen zou duren voor ontvangst van het geld.

Op 16 november (ruim 2 weken later) stuur ik jullie een e-mail met daarin bovenstaande melding. Op 21 november kreeg ik de reactie dat het geld vorige week gestort zou zijn en dat ik nogmaals mijn rekening zou moeten checken. Op deze zelfde dag laat ik nogmaals weten de betaling nog steeds niet ontvangen te mogen hebben. Hierop heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.

Op 30 november stuur ik voor de derde maal een bericht waar ik bij alle drie nog op een reactie aan het wachten ben. Waarom reageren jullie niet? Ben nu inmiddels al meer dan een maand aan het wachten op alles.

De oplossing

Graag wil ik jullie vragen zo snel mogelijk alsnog het bedrag van 160 euro naar me over te maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zonzoo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zonzoo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen