Opgelost door Zonzoo: Geen geld ontvangen na verzenden telefoon.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 371849
Gebruiker
R.J. Hopster
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb telefoon opgestuurd, deze is op 16 mei 2019 ontvangen (blijkens Track & Trace code). Tot nu toe geen enkele reactie ontvangen. Op mail wordt niet gereageerd. Geen telefoonnummer bekend waardoor ik geen contact kan opnemen.

De oplossing

Het toegezegde bedrag uitbetalen, of anders mijn telefoon retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zonzoo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.J. Hopster
Datum
Uiteindelijke oplossing
Op 1 juli heb ik mijn geld ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Zonzoo?