Klacht Zonzoo: Geen reactie geen betaling

Klachtnummer
# 159703
Gebruiker
Lieke kursten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kreeg een mail met daarin de vraag of ik mijn iphone 5s van mijn icloud af wou halen, heb dit gedaan maar sindsdien geen reactie meer, heb meerdere mails gestuurd maar krijg niks terug

De oplossing

Mijn betaling ontvangen waar ik recht op heb. En dan wel wat t toestel waard was toen ik t opstuurde!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zonzoo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zonzoo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen