Klacht Zonzoo: Zonzoo komt de afspraken niet na! Ze belazeren de boel!

R.A.

Op 26 juni telefoon (Samsung Galaxy S6 Edge 32 GB) opgestuurd. 4 weken later nog geen reactie. 4 e-mails later nog steeds geen reactie. Toestel werkte gewoon en had hem terug gezet naar fabrieksinstellingen. Na reviews gelezen te hebben was het mij wel duidelijk dat dit bedrijf geen normale gang van zaken heeft omtrent de betaling en eerlijkheid. Aangifte gedaan bij de politie en prompt krijg ik een melding dat het toestel akkoord is bevonden. Echter hebben zij één of andere instelling moeten wijzigen (het staat in het Engels) en i.p.v. € 69,- krijg ik nu nog € 4,- en daarvoor verwijzen ze me naar de algemene voorwaarden. Daar staat niets over in. Waar het hier om gaat is dat je een goede werkende telefoon opstuurt en dat dit bedrijf weer iets verzint waardoor ze dit niet hoeven uit te betalen. De reviews liegen hier niet om! Ga dus niet in zee met dit bedrijf!

Dat ze de afspraken na komen i.p.v. smoesjes ophangen. Ik had er liever iemand anders blij mee gemaakt! Dus gewoon de € 69,- storten welke we afgesproken hebben. Ik heb mij aan de afspraak gehouden naar eer en geweten. Nu Zonzoo nog!

Wij vinden dat Zonzoo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zonzoo?