Klacht Zoobio: Spullen worden niet geleverd en bedrijf is onbereikbaar.

Klachtnummer
# 324679
Gebruiker
Marjan2032
Datum
0 reacties

Details

De klacht

6 september jl heb ik een bestelling geplaatst en betaald van 34,88 euro en tot op heden niets ontvangen. Ik heb meerdere keren via mail gevraagd wanneer mijn bestelling geleverd wordt, maar ktikg geeb reactie terug. Ook als ik bel wordt er niet opgenomen en/of terug gebeld, wat wel beloofd wordt op het antwoordspparaat. Via FB nogmaals contact gezocht, maar ook daar geen reactie.

De oplossing

Ik wil mijn spullen geleverd krijgen of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zoobio hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zoobio?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen