Klacht Zoofy: De klusjesman heeft te weinig verricht in zoveel tijd, wat relatief veel te duur was.

Klachtnummer
# 309070
Gebruiker
Vero21
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben zeer teleurgesteld met de klusjesman die ik heb ontvangen. In een anderhalf uur heeft deze meneer maar 1 plank van 1.5 meter opgehangen en een klein plankje opgehangen daarvoor heb ik 75 euro moeten betalen. Daarnaast heeft meneer maar 2/4 deel afgemaakt van het totaal wat zeer haalbaar was in 1 uur. De eerste 20 min was er totaal geen actie en leek het alsof de klusjesman niet wist hoe hij aan de slag moest, vervolgens was zijn boormachine ook niet opgeladen, wat ook nog tijd kostte natuurlijk. Ik vind dat een klusjesman voorbereid

moet komen opdagen vooral als er per uur zo een hoog tarief wordt gehanteerd.

De oplossing

Ik zou graag een compensatie willen krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zoofy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zoofy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen