Wij vinden dat Zoofy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Zoofy: De klusjesman heeft te weinig verricht in zoveel tijd, wat relatief veel te duur was.
Details
De klacht
Ik ben zeer teleurgesteld met de klusjesman die ik heb ontvangen. In een anderhalf uur heeft deze meneer maar 1 plank van 1.5 meter opgehangen en een klein plankje opgehangen daarvoor heb ik 75 euro moeten betalen. Daarnaast heeft meneer maar 2/4 deel afgemaakt van het totaal wat zeer haalbaar was in 1 uur. De eerste 20 min was er totaal geen actie en leek het alsof de klusjesman niet wist hoe hij aan de slag moest, vervolgens was zijn boormachine ook niet opgeladen, wat ook nog tijd kostte natuurlijk. Ik vind dat een klusjesman voorbereidmoet komen opdagen vooral als er per uur zo een hoog tarief wordt gehanteerd.
De oplossing
Ik zou graag een compensatie willen krijgen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.