Klacht Zoofy: er is gesausd en gestuckt helaas is dit niet goed gebeurd en is er vervolgschade ontstaan.

Klachtnummer
# 513471
Gebruiker
R Douw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb werkzaamheden via dit platform/bedrijf laten doen zodat ik geen gedoe heb als dit niet goed gaat.
het tegendeel is waar ik ben nu sinds juli bezig en heb wel 65 mails en heel wat telefoongesprekken gevoerd het enige wat ik heb bereikt is dat ik een link heb gekregen om het bedrijf die de werkzaamheden heeft uitgevoerd verantwoordlijk te stellen deze schuilt weer achter zooi omdat ik aan hun heb betaald.

De oplossing

Dat zij bemiddelen zoals zij beloven op hun pagina en mij ontzorgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zoofy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zoofy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen