Klacht Zoofy: Factureren zonder levering

Klachtnummer
# 469701
Gebruiker
Freddybeer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door een ‘vak’man die niet zijn toezegging om terug te bellen ivm. tijd afspraak, wordt nu aan de klant een factuur in rekening gebracht voor een NIET geleverde klus..!

De oplossing

Óphouden met mij, de klant, te stalken door het blijven sturen van facturen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zoofy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zoofy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen