Klacht Zoofy: Garantie wordt niet nageleefd

Iris

Door omstandigheden waar zowel wij als de vakman niets aan kunnen doen, heeft de vakman ons probleem niet kunnen oplossen. We kregen toch een factuur toegestuurd. Op de website van Zoofy staat hun komt-goed-garantie beschreven als volgt:

"Stel, van schade is geen sprake maar de klus zelf is niet helemaal naar tevredenheid uitgevoerd. Het probleem waarvoor de vakman kwam is bijvoorbeeld niet opgelost of de klus is simpelweg verkeerd uitgevoerd, dan kun je (mogelijk) een beroep doen op de ‘komt goed’ garantie."

En: " We werken elke dag hard om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Ben je na afloop van de klus toch niet helemaal tevreden dan doen wij ons uiterste best om dit voor je op te lossen. Is het probleem waarvoor de vakman kwam niet opgelost of is de klus simpelweg niet goed uitgevoerd, dan kun je (mogelijk) een beroep doen op onze komt-goed-garantie.”

Zoofy blijft echter volhouden dat de garantie alleen geldt bij schade door de vakman. Klopt duidelijk niet, maar van wat er op hun eigen website staat trekken ze zich niets aan. Ze reageren hier ook niet op, maar blijven hetzelfde riedeltje telkens herhalen: de garantie geldt alleen met schade, dus ik moet betalen. De vakman heeft zijn best gedaan, maar kon het niet oplossen, dus ik moet betalen. Daar is nu juist die garantie voor, dat staat er heel duidelijk! Bovendien reageren ze telkens pas na 1 – 2 weken of sturen zelfs mails die voor andere klanten bedoeld zijn. Als ik dit allemaal van tevoren had geweten was ik hier nooit aan begonnen en ik zal Zoofy al helemaal nooit aanraden! Het zijn mooie praatjes op hun website, maar naleven, ho maar. De laatste keer wilden ze dat ik nog de helft van de factuur zou betalen (à 90 euro) voor een probleem dat niet opgelost is! Belachelijk.

Zoofy dient de factuur te betalen, maar zal dit toch blijven weigeren. Ik verwacht geen oplossing.

Wij vinden dat Zoofy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zoofy?