Opgelost door Zoofy: Klus niet geklaard

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 491274
Gebruiker
Cocogitation
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Klus geplaatst op de site, werd meteen een opdracht... thermostaat vervangen. Monteur komt, plaatst de thermostaat maar weet niets van ketels en kan dus niet testen of beide apparaten met elkaar werken. Uur later slaat de ketel af. Loodgieter laten komen die in de ketel meet of de thermostaat aangesloten is: helaas niet. Draden in de thermostaat waren verkeerd aangesloten.
Zoofy vindt dat mijn opdracht voldaan is en dus moet ik 80 eur betalen. Zij bieden een soort van garantie: de monteur (die niets weet van een ketel) nog een kans geven om het probleem op te lossen.

De oplossing

Ik wil geen 80 eur betalen voor een klus die niet af was en mij een extra 100 eur kostte om een tweede monteur te laten komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zoofy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cocogitation
Datum
Uiteindelijke oplossing
Blijkbaar hebben twee verschillende medewerkers afzonderlijk van elkaar actie ondernomen. Een zegt dat zij de dienst hebben geleverd en ik moet betalen. De andere is akkoord met mijn klacht en heeft een korting van 15 eur op de 80 gegeven, geen servicekosten wat dat ook betekent...
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Zoofy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen