Opgelost door Zoofy: Klus niet geklaard

sad Opgelost
Cocogitation

Klus geplaatst op de site, werd meteen een opdracht... thermostaat vervangen. Monteur komt, plaatst de thermostaat maar weet niets van ketels en kan dus niet testen of beide apparaten met elkaar werken. Uur later slaat de ketel af. Loodgieter laten komen die in de ketel meet of de thermostaat aangesloten is: helaas niet. Draden in de thermostaat waren verkeerd aangesloten.
Zoofy vindt dat mijn opdracht voldaan is en dus moet ik 80 eur betalen. Zij bieden een soort van garantie: de monteur (die niets weet van een ketel) nog een kans geven om het probleem op te lossen.

Ik wil geen 80 eur betalen voor een klus die niet af was en mij een extra 100 eur kostte om een tweede monteur te laten komen.

Wij vinden dat Zoofy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Cocogitation
Blijkbaar hebben twee verschillende medewerkers afzonderlijk van elkaar actie ondernomen. Een zegt dat zij de dienst hebben geleverd en ik moet betalen. De andere is akkoord met mijn klacht en heeft een korting van 15 eur op de 80 gegeven, geen servicekosten wat dat ook betekent...

Ook een klacht indienen over Zoofy?