Klacht Zoofy: Laminaat slecht gelegd door een zogenaamde vakman

Sinasappel47?!

Een "vakman" in het plaatsen van Laminaat via Zoofy heeft bij mij in twee slaapkamers en een kleine tussenliggende hal laminaat geplaatst. Het resultaat is verschrikkelijk. Het laminaat moet overal ten minste 1/2 cm van de muur geplaatst worden, dit heeft hij niet gedaan. Hij had niet de benodigde laminaat gereedschap bij zich en kon dus niet precies zagen. Hij heeft 8 uur werkuren gerekend, maar is na 6 uur weggegaan met de belofte om maandag (een week erna) terug te komen om de klus af te maken. Morgen dus komt hij terug, ik zie met angst en beven uit hoe hij de boel gaar repareren en hoe hij het afmaakt. Het is zeer moeilijk om contact te krijgen over de klacht met zoofy. Ik heb al een rekening gehad, maar gelukkig nog niet betaald, er wordt druk uitgeoefend om te betalen anders krijg ik een boete.

Dat het laminaat goed en vakkundig wordt geplaatst.

Wij vinden dat Zoofy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zoofy?