Klacht Zoofy: Niet aan beginnen zo een bedrijf !

Klachtnummer
# 488199
Gebruiker
Zonnewering
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zoofy stuurt (vakman) die een zonnewering moest maken.
Later bleek de vakman helemaal geen! kennis te hebben en heeft mijn zonnewering gesloopt en heeft de rommel zo laten liggen en is vertrokken.
Dan wil ik contact opnemen zowel met zoofy en de vakman allebei sturen ze je het bos in en niemand die de verantwoording neemt.

De oplossing

Ik wil dat de schade wat door de vakman is gemaakt die zoofy langs heeft gestuurd wordt vergoed.
En zij weten heel goed wat daar is ze moeten er niet om heen gaan draaien en zeggen dat ik bij de vakman moet zijn want die reageert niet eens. En daar in tegen zijn zei altijd verantwoordelijk voor de genen die zei langs de mensen sturen. Die gene die ik eigenlijk zou moeten betalen die zie ik als de verantwoordelijke.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zoofy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zoofy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen