Klacht Zoofy: Niet werkende internetkabel die is getrokken in de bestaande loze leiding.

Co

Augustus 2018 verhuisd van Nieuw-Vennep naar een appartement in Amstelveen. Een slaapkamer die ik als werkkamer gebruik heeft geen internetaansluiting, wel een loze leiding. Via google bij Zoofy uitgekomen die vakmensen inschakelt voor klussen. Die klusjesman heeft de datakabel getrokken en se stekker gemonteerd. Had af en toe storing, dacht dat het aan de Ziggo modem lag, maar die was pas vernieuwd. Dacht ook aan mijn pc die al wat ouder is. Totdat ik een losse internetkabel over de gang naar mijn computer aansloot, weg storing.
Zoofy verschillende keren gebeld en gemaild. Ze geven de klacht steeds door naar de klusjes man en zeggen dat zij geen garantie meer geven, maar dat de klusjesman dit moet doen. Ook deze klusjes man heb ik diverse keren gebeld en hij neemt steeds niet op. Ook op de ingesproken voicemail komt geen reactie.
Waardeloze service van zowel de klusjesman als het Zoofy. Ik heb een rekening van ongeveer 120 euro betaald aan Zoofy, maar heb dus daarvoor niets gekregen.
dus een waardeloos bedrijf. Niet mee in zee gaan is het advies.

Werkende internetkabel maken.

Wij vinden dat Zoofy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zoofy?