Klacht Zoofy: Opgelicht via Zoofy

Klachtnummer
# 555539
Gebruiker
MHan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Zoofy een zogenaamde vakman gevonden. Die heeft gekeken naar het kapotte raam en zou nieuwe ramen bestellen. Daarna nooit meer iets van hem vernomen, maar wel betaald voor de ramen. Zoofy beweert niets te kunnen doen, maar bemiddelt dus wel voor mensen die oplichten.

De oplossing

Geld terug eisen bij de vakman

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zoofy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zoofy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen