Klacht Zoofy: Oplichters!

E.M. Gomes

Via Zoofy een boeking gedaan voor gootsteen ontstopping. Dhr Edmundo en colega waren binnen 10 minuten weer buiten nadat zij een vloeistof in de gootsteen hadden gegoten. Op mij opmerking/vraag of dat wel voldoende zou zijn aangezien er de vorige keer ( jaren terug) gebruik was gemaakt van een speciaal ontstoppings machine werd er gegarandeerd dat het probleem verholpen zou zijn. Dus niet!
Ben paar dagen na de klus gelijk voor een lange tijd op reis geweest. Bij terugkomst merkte ik al tekens van verstopping. Melding gedaan bij Zoofy die mij eerst vroeg contact te nemen met de loodgieter en vervolgens erop wees dat de garantie 72u is. Na paar weken uiteindelijk contact gehad met Dhr Edmundo die beloofte langs te komen. Na paar keer bellen is hij uiteindelijk weer langs geweest met als resultaat dat hij weer hetzelfde vloeistof gebruikte die de verstopping alleen maar verergerde. Water loopt nu helemaal niet meer door. Nadat hij zag dat hij geen uitweg had gaf hij als excuus dat de riolering ( die er al 15jaar staat) niet goed was aangelegd en liep vervolgens nadat ik het er niet mee eens was boos weg.
Schande dat je €115, - betaal voor 10min werk met gevolg dat het probleem niet verholpen is en geen garantie erop krijg.

Van Zoofy hoef je niks te verwachten. Op mijn email beroepen zij op een garantie van 72uur.

Geld terug

Wij vinden dat Zoofy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zoofy?