Klacht Zoofy: Slechte loodgieter

henk.smits1970@gmail.com

Ik heb via zoofy een loodgieter besteld deze is geweest zou een lekkage hebben gevonden maar echter een week later weer een lekkage dit zou wederom onder garantie voorwaarden gemaakt worden maar kreeg weer een rekening en de lekkage zou bij de buren liggen en die heb geen een loodgieter laten komen en die zei dat de lekkage wel bij ons zat en dit komt omdat de loodgieter de zinkenbak opgetild waardoor er op een andere plek een scheur is onstaan door de loodgieter ik heb zoofy contact gehad en die zeiden omdat er nog een rekening openstaat niet langs zouden komen totdat de rekening is voldaan en dan dreigen met een gerecht ed maar ik ben zelf in de dakgoot gaan checken en kom tot de ontdekking dat er alleen een dakpan vast is gekit en daaronder zit gewoon de lekkage die ik nu zelf heb gemaakt en nu geen lekkage meer

Dat deze loodgieter moet ophouden met dreigementen en dat zoofy de klachten meer serieus moet nemen en op moet komen voor de klanten

Wij vinden dat Zoofy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zoofy?