Klacht Zoofy: Vakman, een aanfluiting..

leijen 37

Klus: glazen douchedeur ophangen in nis en afstellen.

We hadden gespaard voor een mooie glazen deur die wij graag correct geplaatst wilden hebben, vandaar Zoofy..
Er werd een “vakman” gestuurd die van te voren door Zoofy gescreend was, bleek een zeer slechte en slordig werkende klusjesman bleek te zijn.
Er werd niets gemeten en zeer slordig gewerkt, gereedschap lag overal en nergens (zelfs nu vinden we nog schroeven en boortjes) en profielen werden zomaar met een zware drilboor in de muur geboord, tegelsbeschadigd en ja dan blijkt alles scheef te zitten. Dus weer over, weer boren, weer over enig zit alles scheef... Zagen van de profielen ging los uitde hand boven op de trap
Klus die door andere vakmannen was beoordeeld op hooguit 2,5 uur duurde nu 7 uur en toen wij hier om 15.00 uur wat van zeiden zou de vakman de uren aanpassen tot 4 uur (de deur klachtenmail naar Zoofy gestuurd om 15.00 uur Door ons totaal in paniek]
Na afloop van de pret werd er nog even gekit, alles zat onder behalve wat er gekit moest worden, wel gelijmde gebroken grepen van de deur snel vast gekit zodat wij dat pas later zagen.
Conclusie:
Scheve beschadigde douchedeur die half vast hangt
Gebroken en vast gekitte onderdelen
2 tegels beschadigd ( douche was net gedeeltelijk getegeld)
Slecht gekit
De vakman was net weg toen de rekening al binnen kwam 387,45 euro ipv de 2 uurtjes van 49 euro.

Klusjesman niet meer in zetten
Vakman sturen die de boel kan herstellen en dit graag snel als de glazen deur valt is er een groter probleem
Opnieuw kitten
Nieuwe tegels en onderdelen die gesloopt zijn vervangen

Wij vinden dat Zoofy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zoofy?