Wij vinden dat Zoofy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Zoofy: Waarom betalen voor het gebruik van een website zonder een geleverde dienst
Details
De klacht
Ik wilde een aanvraag doen voor een reparatie van de meterkast bij Zoofy. Terwijl ik daarmee bezig was liep de website vast en verliet ik de website. Vervolgens heb ik een elektricien gebeld en heeft deze het opgelost. Even daarna zag ik een factuur voor 109,- vam zoofy. Heel bijzonder.Wat kan ik hiertegen doen? Geldt er geen herroepingsrecht of iets dergelijks?
Mvg. Celine Froma
De oplossing
Ik wil de factuur gecrediteerd hebbenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.