Klacht Zoofy: Waarom betalen voor het gebruik van een website zonder een geleverde dienst

Klachtnummer
# 497946
Gebruiker
Qwertyuiop2020
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wilde een aanvraag doen voor een reparatie van de meterkast bij Zoofy. Terwijl ik daarmee bezig was liep de website vast en verliet ik de website. Vervolgens heb ik een elektricien gebeld en heeft deze het opgelost. Even daarna zag ik een factuur voor 109,- vam zoofy. Heel bijzonder.
Wat kan ik hiertegen doen? Geldt er geen herroepingsrecht of iets dergelijks?

Mvg. Celine Froma

De oplossing

Ik wil de factuur gecrediteerd hebben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zoofy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zoofy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen