Klacht Zoofy: Ze nemen geen verantwoordelijkheid voor de vakmannen die ze zelf doorsturen en er wel aan verdienen

Klachtnummer
# 477192
Gebruiker
mierlo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De lekkage die de vakman van Zoofy moest verhelpen is gebleven. De 'vakman' weigert de schade te herstellen en Zoofy doet niets!
Eerst boden ze me aan de herstelwerkzaamheden te betalen en een compensatie te geven voor mijn onderzoekskosten (lekdetectie) en vervolgens vergoeden ze helemaal niets meer.

De oplossing

Reparatie van schade en compensatie kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zoofy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zoofy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen