Opgelost door Zoofy: Zoofy zijn oplichters

Ontevredenklant

Vakman heeft mij 1 uur na het plaatsen van mijn advertentie gebeld om te zeggen dat hij de klus voor vrijdag geaccepteerd heeft.
Wij hebben de klus besproken en tot de conclusie gekomen dat hij niet beschikt over de nodige detectie apparatuur (camera’s) om de lekkage op te sporen en dus geen garantie kon geven dat de klus geklaard zou worden. Ik heb hem ook gelijk verteld dat hij dan vrijdag niet hoeft te komen.
Op de website van Zoofy is er geen enkele mogelijkheid gecreerd om dit soort zaken te melden en om terug te koppelen dat de klus nooit geaccepteerd is door de opdrachtgever. Ik heb naar het nummer 085 808 8070 gebeld, die ik van de vakman kreeg, om dit te melden, maar er werd niet opgenomen en er was geen mogelijkheid om een bericht achterlaten.
Aangezien ik de klus vandaag geplaatst heb en een uur later kreeg ik bericht dat deze geaccepteerd is door een vakman en geboekt is voor aanstaande vrijdag moet ik ook de kans krijgen als er twijfel is of de vakman de klus kan klaren om de klus niet te laten uitvoeren door deze vakman, toch? En wat asl ik vrijdag niet thuis ben? Zij willen dat ik 19,95 euro betaal voor niets en geven geen enekele mogelijkheid om de klus te weigeren. Dit is pure oplichterij!

Ik ga absoluut niet 19,95 euro kosten betalen aangezien ik de klus nooit geaccepteerd heb en ik heb de vakman netjes gelijk verteld dat dit niet doorgaat. Hij bleef wel op aandringen dat ik de klus via Zoofy zou annuleren, maar Zoofy heeft geen enkele mogelijkheid daartoe gelaten.
Zoofy moet maar een mogelijkheid bieden aan de klanten om dit soort voorvallen op tijd te kunnen melden en bepaalde klussen niet te accepteren anders vind ik het gewoon een oplichterij waar ze makkelijk 19,95 euro willen verdienen.
Ik ga daarom ook die kosten niet betalen en desnoods mijn rechtsbijstandverzekering inschakkelen voor dit soort oplichterspraktijken.
Marina

Dat ze mijn opdracht annuleren en geen kosten aanrekenen. Ik heb gisteren gelijk ook een email gestuurd naar info@zoofy.nl en ook geen reactie op gekregen.

Wij vinden dat Zoofy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ontevredenklant
Ze hebben de opdracht geannuleerd en mij per email geinformeerd.

Ook een klacht indienen over Zoofy?