Klacht Zoomtrader: Oplichters!

R. Jan.

Ik raad iedereen af om bij ZoomTrader te beleggen. Ze bellen je letterlijk dag en nacht, zitten opdringend achter je via mobiel en Skype aan om je te overtuigen om in te zetten. Wanneer je inzet gaat het de eerste keer goed en proberen ze je vertrouwen te winnen, zodra je meer inzet zal die telkens weer verloren gaan. Ze komen met mooie praatjes om je te motiveren om meer in te leggen om wat je verloren had ''terug te verdienen''. Je krijgt alleen de uitkomst van je inzet te horen want je mag nergens mee meekijken. Nergens kan je je klacht indienen want hun bedrijf zit ergens in Cyprus en ze dekken elkaar. Op mail's wordt niet beantwoord. Het geld wat je bij de eerste keer ''verdiend'' heb mag je ook niet eens van je account afhalen, alleen als je meer inzet, dit gebruiken ze als strategie om je aan het lijntje te houden. Als je wat druk zet en je klacht eindelijk kan bespreken wordt er gezegd dat die persoon ''al is ontslagen'' en niks voor je kunnen betekenen. Ze vragen voor je inzet om je paspoort, handtekening etc. etc., zodat wanneer je al je inzet verlies je niks kunt doen ''omdat je er zelf voor getekend heb''. Zo dekken ze zichzelf goed in waardoor je weinig tot niets achteraf aan hun misleidende praktijken kunt doen. Trieste mensen zijn het, ze spoorden me aan (gelukkig had ik ze al snel door en ging het me oor in en uit) dat ik na een groot verlies me auto etc. moest verkopen en geld moest lenen bij familie en bekenden etc. voor een ''super goeie deal om me geld weerd terug te verdienen''. Er zij genoeg mensen die uit wanhoop blijven intrappen en in problemen komen door aan geld te willen komen maar dat is hun zaak niet, ze hebben geen geweten geen principes.

Dat deze misleidende bedrijven zwaar bestraft en onderzocht worden. Ze doordat ze ''handtekeningen van akkoord van mensen hebben'' (die tekenen in vertrouwen dat het een serieus bedrijf is), hiermee niet zo makkelijk mee weg kunnen komen en mensen zo makkelijk kunnen blijven oplichten. En of ze nou hun bedrijf in het buitenland hebben, het mogelijk moet kunnen zijn om toch aangifte tegen ze te doen.

Wij vinden dat Zoomtrader hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zoomtrader?