Klacht Zoomtrader: Winst wordt niet teruggestort en geen enkele reactie op mails of telefoontjes

InekeB

Na een aantal maanden bij Zoomtrader gehandeld te hebben, had ik eind augustus vorig jaar een saldo van €3086,60 op mijn rekening staan. Op 4-9-2014 heb ik bij mijn accountmanager Bart een terugstortingsverzoek gedaan. Op 29-9-2014 kreeg ik bericht dat het verzoek was goedgekeurd. Toen ik op 13-10-2014 nog niets ontvangen had, heb ik de klantenservice van Zoomtrader gemaild. Zij antwoordden op 15-10-2014 dat het geld overgemaakt was (met excuses voor de vertraging). Sindsdien heb ik al minimaal 20 e-mails en telefoontjes gepleegd naar mijn accountmanager, de financiële afdeling en de klantenservice, maar ik krijg geen enkele reactie en het geld is nog niet teruggestort op mijn rekening. Mijn account is door de accountmanager meteen afgesloten, dus ik kan ook niet meer inloggen op het platform. Het enige wat ik wil van Zoomtrader is het terugstorten van de €3086,60 winst die ik op hun platform gemaakt heb.

Wij vinden dat Zoomtrader hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zoomtrader?