Klacht Zoomtrader: Winst wordt niet teruggestort en geen enkele reactie op mails of telefoontjes

Klachtnummer
# 91460
Gebruiker
InekeB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een aantal maanden bij Zoomtrader gehandeld te hebben, had ik eind augustus vorig jaar een saldo van €3086,60 op mijn rekening staan. Op 4-9-2014 heb ik bij mijn accountmanager Bart een terugstortingsverzoek gedaan. Op 29-9-2014 kreeg ik bericht dat het verzoek was goedgekeurd. Toen ik op 13-10-2014 nog niets ontvangen had, heb ik de klantenservice van Zoomtrader gemaild. Zij antwoordden op 15-10-2014 dat het geld overgemaakt was (met excuses voor de vertraging). Sindsdien heb ik al minimaal 20 e-mails en telefoontjes gepleegd naar mijn accountmanager, de financiële afdeling en de klantenservice, maar ik krijg geen enkele reactie en het geld is nog niet teruggestort op mijn rekening. Mijn account is door de accountmanager meteen afgesloten, dus ik kan ook niet meer inloggen op het platform. Het enige wat ik wil van Zoomtrader is het terugstorten van de €3086,60 winst die ik op hun platform gemaakt heb.




De oplossing

Het enige wat ik wil van Zoomtrader is het terugstorten van de €3086,60 winst die ik op hun platform gemaakt heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zoomtrader hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zoomtrader?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen