Klacht Zooparc Overloon: geldigheid entreekaartjes

sad Niet opgelost
L.P.M. Coenders

ongeveer 8 jaar geleden kon ik via mijn werkgever toegangskaartjes met korting kopen.
wij hebben intussen in de loop der jaren van 8 kaartjes gebruikt gemaakt.
Vandaag 12-6-2020 wilden wij weer eens een bezoekje aan het park brengen waarop ons er op werd gewezen dat onze kaartjes niet meer geldig waren en dat het park inmiddels in andere handen was overgegaan. Ik vroeg of wij dan een compensatie zouden krijgen
hierop kregen wij een negatief antwoord en er werdt ons verteld dat
ze hier helemaal niets mee deden.wij hebben toen nieuwe kaartjes gekocht Ik heb mijn ongenoegen hieromtrent duidelijk gemaakt en vind dat men ons tenminste tegemoet had kunnen komen.

oplossing of de mensen hier in ieder geval op wijzen

L.P.M. Coenders
    dat ze tenminste het fatsoen hebben om ons uit te leggen waarom ze ons niet serieus nemen .dit is zeer slechte reclame voor zooparc overloon
    L.P.M. Coenders
    dit is de tweede keer dat ik reageer mocht ik na deze mail niets van zooparc overloon vernemen dan leg ik de klacht bij de consumentenbond neer

L.P.M. Coenders
geen oplossing aangeboden alleen een omschrijving van de klacht en het gevolg ervan. totaal niet klantvriendelijk

Ook een klacht indienen over Zooparc Overloon?