Klacht Zooparc Overloon: In het water gevallen uitstapje

Klachtnummer
# 267320
Gebruiker
Milou2493
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag na lang plannen dan eindelijk met clienten naar Zoo Parc overloon. Hadden kaartjes gekocht opvoor datum dus moesten vandaag wel gaan, ondanks het enorm slechte weer. Eenmaal daar bleef het regenen. Regenpak aan en de paraplu mee. Maar helaas waren de paden door het weer met rolstoel slecht begaanbaar. Na 500meter in het park ons omgedraaid omdat dit niet te doen was. Bij de parkuitgang gezegd dat we gingen omdat dit met de rolstoel niet te doen is, maar hier kregen we geen vorm van sympathie. Snap dat ze ook niets kunnen doen aan het slechte weer, maar dit konden wij ook niet. Een dag voor mensen met een beperking kun je niet spontaan plannen, daarom zou het fijn zijn als er begrip getoont werd voor onze situatie. Maar er werd totaal niets aangeboden ter compensatie. Dat is wel heel gemakkelijk geld verdienen.

De oplossing

Compensatie voor onze clienten, bijvoorbeeld een ticket voor een andere dag.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zooparc Overloon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen