Klacht Zooparc Overloon: Zeer korte inwisseltijd gekochte dagkaarten / zeer late notificatie

Martje

Eergisteren ontvingen we een brief met de mededeling dat de door ons gekochte dagkaarten nog maar tot 30 april geldig zijn. Dat betekent dat er nog maar 3 weken zijn waarin deze dagkaarten ingewisseld kunnen worden. Dit is onzes inziens veel te kort, zal leiden tot overmatige drukte (niet leuk voor gezinnen met jonge kinderen) en is niet in verhouding tot de onbeperkte geldigheid waarvoor we de kaarten gekocht hebben.
We begrijpen dat dit te maken heeft met het faillissement, maar we verwachten dat u een redelijke termijn aanbiedt voor het inwisselen van de dagkaarten. U had dit veel eerder kunnen communiceren, waardoor mensen die meerdere dagkaarten gekocht hebben de tijd hebben om deze te benutten en overmatige drukte zou zijn voorkomen.
U biedt in uw brief enkele alternatieven, die echter voor ons niet aantrekkelijk zijn en ons nog meer geld zouden kosten. We zijn derhalve niet tevreden met de door u geboden alternatieven.

We verwachten dat u een ruimere inwisseltijd aanhoudt voor gekochte dagkaarten, gezien de zeer late termijn waarop u nu communiceert. U zou ook gekochte dagkaarten kunnen omzetten in nieuwe dagkaarten met een kleine bijbetaling.
U laat ons nu achter met een domper en kosten, welke negatief werken op onze beeldvorming van uw bedrijf.
Als u tevreden klanten wilt blijven binden aan uw (nieuwe) bedrijf, verwachten wij dat u dit netter afhandelt dan nu gebeurt.

Zooparc Overloon is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Zooparc Overloon?