Opgelost door Zooplus.nl: Bestelling geannuleerd door Zooplus, nog geen geld terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 455941
Gebruiker
Kat Lonki
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn bestelling is door Zooplus geannuleerd, omdat volgens hen de producten (6 verschillende) niet leverbaar zijn. Na 2 weken heb ik nog steeds mijn geld niet terug gekregen. Ik heb geprobeerd te bellen, maar je staat zonder resultaat lang in de wacht. Vervolgens heb ik een mail gestuurd. Daarop heb ik als reactie gekregen dat ze spoedig zullen reageren op mijn mail. Nu een week later nog steeds geen reactie op mijn mail en helaas ook nog geen geld terug.

De oplossing

Het door mij betaalde bedrag terug storten op mijn bankrekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zooplus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kat Lonki
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld is terug betaald.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Zooplus.nl?