Klacht Zooplus.nl: Kapot product opgestuurd en 2x ervoor moeten betalen

Klachtnummer
# 267709
Gebruiker
K.Verbeek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kapot product is opgestuurd naar mij. Na te bellen zou ik kosteloos een nieuw product ontvangen. Dit product gekregen en het kapotte product teruggestuurd.
Na een maand kreeg ik een betalingsherinnering. Ik moest toch betalen voor het opnieuw opgestuurde product. tenzij ik een een verzendbewijs laat zien. Deze heb ik niet meer in het bezit na een maand tijd.
Hierdoor moet ik 2x betalen voor een product terwijl het hun fout was.

De oplossing

Niet 2x te hoeven betalen voor een product wat kapot was opgestuurd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zooplus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?