Klacht Zooplus.nl: Levering gaat fout

Klachtnummer
# 419231
Gebruiker
Sharon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al jaren klant bij Zooplus, nooit gaat er wat fout en nu gaat er wat fout en wordt het niet eens opgelost! Pakket overdragen aan de bezorgdienst DHL en gaat elke retour vanwege onjuiste adresgegevens terwijl alles correct is. Wat ik als antwoord krijg van de klantenservice is: we kunnen het pakket nogmaals versturen. Dit heeft toch geen zin! Het blijft fout gaan. Dan moet je elders gaan bestellen zeggen ze dan. GAAN JULLIE ZO OM MET JULLIE KLANTEN ?

De oplossing

Gaat regelen dat het pakket wel wordt AANGELEVERD!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zooplus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zooplus.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen