Klacht Zooplus.nl: Leveringstijd een puinhoop!

Werner Tiedink

Gezien de problemen die wij bij de laatste bestellingen hebben ondervonden (m.b.t. de verlate leveringen) hebben wij, na enkele jaren klant bij u te zijn geweest, besloten geen artikelen meer bij uw bedrijf te bestellen.
De laatste bestelling (waarvan de levering minstens 5 dagen gaat duren) zullen wij vanzelfsprekend voldoen.

Óf DHL raakt de zending kwijt (2x gebeurd), óf PostNL komt uren later dan afgesproken aan de deur, óf er zijn problemen bij Zooplus waardoor de levering vele dagen langer gaat duren. We rijden voortaan wel naar een dierenzaak hier in de stad.
Derhalve verzoek ik u mijn klantgegevens te wissen uit uw gegevensbestand.

P.S. Een 'gulle' korting van 5% (of welk ander percentage dan ook) op de volgende aankoop kan ons niet vermurwen.
De bonuspunten kunt u verwijderen. Voor het vele geld dat we bij u hebben uitgegeven kunnen we net een kattenkussentje krijgen (zo eentje die we voor 5 euro bij de Xenos hebben gekocht)!

Het verwijderen van onze klantgegevens uit het gegevensbestand van Zooplus.

Voor mijn 'lotgenoten' zou het prettig zijn als de leveringsproblemen bij Zooplus opgelost zouden zijn en zij de klanten niet het idee zouden geven alleen maar 'lastig' te zijn zodra de bestelling eenmaal bij hen binnen is. Maar dat zal wel onmogelijk blijken.

Wij vinden dat Zooplus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Werner Tiedink
    Standaardmailtje ontvangen met als strekking: jammer dat u weggaat, maar misschien komt u ooit nog terug. Punt.
    Inmiddels zijn wij 'Zooplus-vrij' en halen we ons kattenvoer gewoon per auto, hier in de stad.