Klacht Zooplus.nl: na betaling geen product ontvangen

Klachtnummer
# 281976
Gebruiker
wil booij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

voor de eerste keer hondenbrokken besteld voor 33.99, betaald en bedankt door het bedrijf voor de bestelling.
daarna niets meer, geen brokken en geen geld terug.
wel gebeld met het bedrijf maar ik had geen bestelnummer dus konden ze niets doen.
heb nog wel de datum van bestelling en betaling doorgegeven en de bank nummers, maar niets meer gehoord.
toen de reviews bekeken,te laat blijkt nu, en die logen er niet om.
wel van kennissen gehoord dat het bij hun wel goed is gegaan.

De oplossing

of het geld terug of het artikel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zooplus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zooplus.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen