Klacht Zooplus.nl: Niet leveren, slechte afhandeling

Klachtnummer
# 182926
Gebruiker
tsangers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zooplus levert niet door een fout in de labeling (dit vertelt DHL ons)
Na bellen sturen ze een nieuw pakket, maar ook deze komt niet aan.
Wanneer we bellen om verhaal te halen, word er slecht gereageerd, en een excuses kan er niet eens van af. Klantenservice probeert de fout niet op te lossen maar af te schuiven.

Wanneer er gevraagd word om ene excuses, is het ook te moeilijk, want meneer had er zelf niet direct mee te maken. Goede klantenservicemedewerkers heb je dan zeg.

De oplossing

Graag een gepaste reactie in plaats van alles af te wimpelen of af te schuiven naar een ander. We eisen compensatie voor de slechte behandeling en de fouten die gemaakt zijn. Kom maar met een goede oplossing.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zooplus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties