Klacht Zooplus.nl: niet meer mogen bestellen in het buitenland

Klachtnummer
# 300737
Gebruiker
H G
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij als nederlanders mogen niet meer op buitenlandse zooplus sites bestellen terwijl we daar gewoon een account hebben. Ze zeggen dat het een logistiek probleem is terwijl de rest van de europese landen er nog steeds tussen staan en dus gewoon geleverd krijgen. Wij denken dat dit een maatregel vanuit nederland is omdat de nederlandse site van zooplus vele malen duurder is dan de overige zooplus sites zoals duitsland , spanje en engeland. Het grootste gedeelte wat wij bestellen word gewoon in nederland of duitsland verpakt dus logistiek is in onze ogen geen reden om ons te weren. Komt zooplus hier zomaar mee weg.

Gr H Gedink

De oplossing

Wij willen gewoon bestellen waar het voor ons het voordeligst is en bij wet is dit geregeld dus moet dit nageleefd worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zooplus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?