Klacht Zooplus.nl: Onterechte factuur Zooplus

Klachtnummer
# 139577
Gebruiker
RG
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In mei was ons kattenluik kapot gegaan. Veel te snel, dat vond ook Zooplus. In juni kwam er toch een factuur. Op zich logisch want toen had ik t luikje nog niet terug gestuurd.. Gebeld, zou allemaal goedkomen zodra t luik binnen was bij hen. Luik opgestuurd, maar de heinneringen bleven maar komen, met extra kosten. Gemaild, geen reactie. Ervan uitgaande dat ze het voor kennis aannamen, verder laten rusten. Vandaag ligt er opeens een Duitse incassobrief van 3 kantjes, die ik niet eens kan lezen.

De oplossing

Ik wil dat Zooplus stopt mij aan te manen en mijn e-mails beantwoordt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zooplus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zooplus.nl?