Klacht Zooplus.nl: Pakket retour zonder toestemming

Klachtnummer
# 127015
Gebruiker
hooijbritt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gister is PostNL aan de deur geweest voor een pakket van ZooPlus met voer voor hond en kat (en dan heb ik het niet over een paar euro). Briefje in de bus want we waren niet thuis. Ze zouden het morgen (vandaag dus) opnieuw proberen. Bram en ik hebben beide gewerkt dus ik rekende opnieuw op een briefje. Nada. PostNL maar even bellen. "U heeft tegen 4en vanmiddag het pakket zelf geweigerd mevrouw." Apart want er was niemand thuis en dat kan ook niet online. "Dan heeft een van uw buren het geweigerd. Het pakket is niet meer in onze handen. Ik maak er een interne klacht van." Oke, en nu? Krijg ik dr terugkoppeling van? "Nee." ZooPlus is natuurlijk niet meer bereikbaar en PostNL wilde graag haar klantenservice sluiten. Ik ben bij alle buren, die thuis waren, langs geweest. Niemand heeft iets gezien. Kortom: geen voer, een verdwenen pakket en het mooiste van alles: als je als buren ff geen zin hebt in n pakket van je buren, dan beslis je toch lekker voor hen dat dat pakket geannuleerd wordt.

De oplossing

Excuses en een gepaste oplossing voor onnodig oponthoud. PostNL houdt ZooPlus aansprakelijk. Zoek het samen uit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zooplus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zooplus.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen