Klacht Zooplus.nl: product na 7mnd al stuk, krijg 10% schade vergoeding= te weinig

Anoniem

Ik heb in november een konijnenhok voor buiten besteld bij zooplus.de (zelfde als nl scheelde alleen 20 euro) maar al heel gauw gingen de haken voor de rennetjes roesten, schanier van het dak liet los, hout kwaliteit viel erg tegen, heel zacht hout.
maar 2 week terug brak het trappetje gewoon af bij de schroeven. ik moest van hun maar fotos maken en dan gingen ze dat bekijken.
eergisteren kreeg ik een mail terug dat ze 10% , 10 euro, gaan terug betalen en dan moest ik daravan maar nieuwe haken kopen en beits.
Ik ben daar niet mee akoord gegaan, maar ze willen niet meer dan 10 euro uitkeren,
ik zou niet weten hoe ik van 10 euro , 8 nieuwe haken moet kopen, een pot beits en dan ook hout voor een nieuw trappetje, en eigenlijk ook een nieuw scharnier want dat is ook helemaal verroest, het trappetje is bij de schroeven afgebroken.
het hok is dus nog maar 7mnd oud, en volgens hun ligt het eraan dat ik het nok niet meteen heb gebeitst, wat nogal moeilijk gaat als het vriest.

Ik wil geld terug, Het hout is van slechte kwaliteit, heel zacht (erg handig met knaagdieren...)
voor 10% oftewel 10 euro, kan ik geen 8 nieuwe haken kopen, een pot beist kopen laat staan een nieuw trappetje maken (hout kopen) en een nieuw scharnier om het nieuwe trappetje mee vast te zetten, aangezien die ook volledig veroest is.

Als ik had geweten dat het hout zo slecht was, had ik liever in de buurt een hok gekocht en er meer voor betaald.

Wij vinden dat Zooplus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zooplus.nl?