Klacht Zooplus.nl: Retourbeleid Zooplus

ReneDani

Wij hebben een Moeraswortel L voor Euro 29,99 besteld bij Zooplus.

Deze ondergedompeld bij levering vrijdag 27-10-2017 tot en met zaterdag 4-11-2017 de wortel is niet zwaarder geworden zodat wij deze niet in ons aquarium kunnen plaatsen.
Dit op via contactformulier website kenbaar gemaakt zaterdag 4-11-2017 en maandag 6-11-2017 echter geen reactie van Zooplus.
Vandaag woensdag 8-11-2017 contact opgenomen met Zooplus gesproken met medewerker MK (afgesproken met medewerker dat ik hem zo zou aanduiden in mijn klacht op internet, hij ging akkoord).

Volgens medewerker staat er duidelijk bij de omschrijving dat dit artikel niet geretourneerd kan worden. Zie onderstaand de omschrijving op website Zooplus ik kan dit hier niet hieruit opmaken.

Dit artikel blijft drijven. Ik weet niet waarmee dit is behandeld waardoor het geen water opzuigt. Zooplus stelt niet aansprakelijk te zijn maar dat ben ik als klant.
Ben dus Euro 29,99 kwijt.

Heb medewerker gevraagd of hij mij kan compenseren dat kon niet. Gezegd dan ga ik de klacht op internet ventileren. Hij gaf stellig aan hiermee akkoord te gaan.

Let op met bestellen van dit soort artikelen bij Zooplus indien wij het retourbeleid van dit artikel hadden begrepen hadden wij dit niet besteld.

Als consument voelen wij ons voor de gek gehouden en in de steek gelaten duidelijker zou zijn geweest: DIT ARTIKEL KAN NIET WORDEN GERETOURNEERD.
Nu staat er dit:
•Retourneren is uitgesloten bij producten, die volgens speciale wensen voor de klant zijn gemaakt, evenals voor snel bedervende waren.

Omschrijving Zooplus:

Decoreer uw aquarium op de natuurlijkste manier: het prachtige decohout uit rode moeraswortel heeft een warme, roodbruine kleur en maakt uw onderwereld uniek. Ieder stuk is voor 100% een natuurproduct en is optimaal geschikt voor beplanting. Zodat de rode moeraswortel optimaal in uw aquarium tot uiting komt, dient u hem voordat u hem in het aquarium zet, in water drenken. Let u op: Omdat het hier om een natuurproduct gaat en daardoor ieder stuk uniek is, kunnen er kleine afwijkingen met betrekking tot de grootte, vorm en kleur vergeleken met de afbeelding zjin. Rode moeraswortel L in één oogopslag: •Decohout voor zoetwater-aquaria en terraria •Puur natuurproduct, daarom is ieder stuk uniek •Optimaal geschikt voor beplanting •Zinkt niet zonder te drenken •Dient voordat het in het aquarium wordt gezet in water te worden gedrenkt •Grootte: 41-60 cm

Retour accepteren of compensatie

Wij vinden dat Zooplus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!