Klacht Zooplus.nl: Slechte service, Litlocker 2 Navulling, Onbruikbaar product

Swootcandy

We hebben een litlocker 2 gekocht via zooplus, eenmaal binnengekomen een top product. ( 8-12-12 )
Nu willen/wouden wij de litlocker 2 navullingen bestellen begin 2013.
Het desbetreffende artikel was niet meer op voorraad en stond zelfs niet meer op hun site.
We emailden Zooplus over onze vragen en of er nog navullingen kwamen.
Tot nader bericht hoorden we dat de volgende vracht in november er zou zijn, helaas dus een litlocker emmer gekocht die je niet kan gebruiken.
In november niks vernomen en verschillende emails verstuurd naar zooplus, met als reactie : Ja helaas nog niks binnen , deze komen zeer snel.
Tot op heden niks vernomen en sinds 2014 ( dus een dik jaar later ) nog maar een email, met daarin graag een oplossing voor ons product wat we dus eenmalig hebben kunnen gebruiken en sindsdien hebben we er niks aan.
Graag zien we tegemoet koming op onze verwaarloosde klantenserive en een ondeugdelijk product.

Graag zouden wij eerlijkheid willen ontvangen over zooplus navullingen van de Litlocker 2.( aangezien er al meer dan 6 maanden overheen zijn en er nooit een nieuw artikel van deze navulling op de site is gekomen/ nooit een email gekregen, hierbij is het duidelijk dat het artikel niet meer in het bedrijf voorkomt )

Wij zouden het geld terug ontvangen voor de nauwelijks gebruikte litlocker 2 emmer, die we nu niet meer kunnen gebruiken en/of een hetzelfde product uit mogen kiezen en/of een waardebon van het bedrag dat we voor de litlocker 2 emmer hebben betaald.

Mvg MM. kulling en DNP van ballegooij

Wij vinden dat Zooplus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zooplus.nl?